اینجا برای از تو نوشتن هوا کم است

اینجا برای از تو نوشتن هوا کم است 
دنیا برای از تو نوشتن مرا کم است

اکسیر من  نه این که مرا شعر تازه نیست  
من از تو می نویسم و این کیمیا کم است

سرشارم از خیال ولی این کفاف نیست          
درشعر من حقیقت یک ماجرا کم است

تا این غرل شبیه غزل های من شود              
چیزی شبیه عطر حضور شما کم است

گاهی ترا کنار خود احساس می کنم       
اما چقدر دل خوشی خواب ها کم است

خون هر آن غزل که نگفتم به پای توست
آیا هنوز آمدنت را بها کم است


محمد علی بهمنی

نظرات 3 + ارسال نظر
maede پنج‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1391 ساعت 03:47 ب.ظ http://majid-maede.blogfa.com

ziba bood.mamnoon
man taze weblog sakhtam va ziad vared nistam.age betooni komakam kini mamnoon misham.khoshhal misham .
montazeram doostam

hossein سه‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:05 ق.ظ http://mahmodyan72h.blogfa.com

نیا باران

زمین جای قشنگی نیست

من از جنس زمینم

خوب میدانم

که گل در عقد زنبور است و اما

یک طرف خال لب پروانه را هم

دوست میدارید

من از جنس زمینم

elham پنج‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:10 ق.ظ

سلام عزیزم...عالی نوشتید.... پر از نور واحساس ناب

مرسی الهام عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد